repozz. Instagram viewer and media Download

skip

Photos About #friyay on repozz

Browse the Beautiful Photos with hashtag #friyay on Instagram

on Hastag #friyay Instagram Photo — May 22, 2017

Happy Bday Laura❗️❗️❗️ ・・・ I'm late in posting this..BUT... . HAPPY BIRTHDAY to my fierce fitness friend Laura! . This girl is always the first to start a set, the last to stop and never quits! She keeps me going. She keeps me smiling and she puts up with my often-times ridiculous behavior and non-stop dancing! . She makes our FriYAY sessions fun and I couldn't imagine not having her by my side! . And then there's....THAT guy! Who plays along and whose outfit without a doubt got the party started! LOL!! . Soooooo fun! ❤️ you both! . friendsarebest addict freak shouldbefun

5102
11
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 19, 2017

Happy 😜🍹

89790
181
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 23, 2017

Click the link in my bio to watch my feature and interview on ! Hear me geeking out about chainstitch embroidery, and then I also posted pictures of the whole studio! 💖🙌🏼

605
38
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 22, 2017

Only 4 more days until the release of my new album "Wild, Free & Loud"..!!! I can't believe it...! Who's excited?! 🙈🖤 /26

688
9
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 22, 2017

🐶show how much you love your best friend and tag them. 🎉website in our profile! Be one of the 250 Subscribes to be entered for the giveaway! 👍 double tap & TAG A FRIEND ‼️ ❤️ Use to get featured! 📸

1158
23
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 19, 2017

Going for 💋 in

10493
24
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 23, 2017

With bo suster and

121
3
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 24, 2017

🔥DO you NEED to get your shop or personal account more exposure/followers? ABSOLUTELY! Follow these rules for a chance to see your IG SHARED with THOUSANDS!🔥 . . . 1. FOLLOW ALL THE ACCOUNTS BELOW⬇️ 2.COMMENT an emoji or DONE in each shop's comment section. . . . . 🏅WINNERS WILL BE ANNOUNCED TOMORROW AND SHARED TO THOUSANDS🏅 . . 🚨BY ENTERING, you are obligated not to unfollow any of the above accounts. We check, and unfollowing results in blocking. We love you all!

3
1
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 24, 2017

👉👉👉testimoni benar!!!😲😲😲 . 👉 Akhir-akhir ini semakin ramai yang menegur ke atas kesan dan perubahan yang mereka nampak pada diri saya. Untuk pengetahuan anda, saya ni jenis yang bersaiz “tinggi dan besar”.💃 . Dengan ketinggian 182cm & berat pernah mencecah 140kg memang la nampak sangat ke-Bam-Bam-mannya… 🙊 . Asam garam menjadi orang yang Bersaiz BESAR ni tak perlu kata la. Memang saya dah merasai semua masalah yang di alami golongan ini.. Contohnya>> . 😢Sering menjadi bahan ejekan 😵Malu, sebab tak menarik secara fizikal 😫Meluat, sebab selalu tak jumpa saiz baju 😳Risau tentang kesihatan 😥Lelah bila buat aktiviti fizikal seperti naik tangga dan sebagainya . Pernah gak memecahkan kaki kerusi kat kedai makan. Tah macam mana la boleh pecah time saya duduk. Tak pasal-pasal semua orang sekeliling pandang. Erm😷 . Yang paling SADIS bila saya pernah patahkan katil orang. Masa tu kerja “Out Station” dan menumpang tidur di rumah kenalan saya. Katil tu patah sebaik sahaja saya duduk atas katil tu. Pergh…. Tak pasal-pasal saya tidur atas lantai je malam tu.😪 . Semenjak saya di kenalkan dengan shaklee, kesan sampingan yang saya  dapat ke atas bentuk badan saya sangat memberangsangkan. Walaupun sebelum ini saya pernah mencuba beberapa produk slimming yang lainnya. Tapi shaklee ni bagi saya sangat berbeza.😲 . Selang beberapa bulan, saya dah mula rasa seronok sebab dah nampak kesan yang positif pada diri saya. 😍 . 👉Customer telah mencuba SLIMMING SET SHAKLEE >>> . 💓 membersihkan TOKSIN dari badan kita termasuk salur darah 💓 membakar kalori & mengurai lemak tepu dalam tubuh badan kita 💓  melindungi otot kita dari pada mengecut . ============================== 🍃 Whatsapp untuk harga promo!!! ☎ 0196629457 🏡 cod area shah alam ============================== . 😍 Shaklee sentiasa SELAMAT 😍 Shaklee sentiasa BERKESAN 😍 Shaklee sentiasa SEMULAJADI . Jom kakak bantu siapa sahaja untuk terus cantik dan sihat. Kalau nak mulakan bisnes pun boleh tau!!! .

1
0
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 24, 2017

👉👉👉testimoni benar!!!😲😲😲 . 👉 Akhir-akhir ini semakin ramai yang menegur ke atas kesan dan perubahan yang mereka nampak pada diri saya. Untuk pengetahuan anda, saya ni jenis yang bersaiz “tinggi dan besar”.💃 . Dengan ketinggian 182cm & berat pernah mencecah 140kg memang la nampak sangat ke-Bam-Bam-mannya… 🙊 . Asam garam menjadi orang yang Bersaiz BESAR ni tak perlu kata la. Memang saya dah merasai semua masalah yang di alami golongan ini.. Contohnya>> . 😢Sering menjadi bahan ejekan 😵Malu, sebab tak menarik secara fizikal 😫Meluat, sebab selalu tak jumpa saiz baju 😳Risau tentang kesihatan 😥Lelah bila buat aktiviti fizikal seperti naik tangga dan sebagainya . Pernah gak memecahkan kaki kerusi kat kedai makan. Tah macam mana la boleh pecah time saya duduk. Tak pasal-pasal semua orang sekeliling pandang. Erm😷 . Yang paling SADIS bila saya pernah patahkan katil orang. Masa tu kerja “Out Station” dan menumpang tidur di rumah kenalan saya. Katil tu patah sebaik sahaja saya duduk atas katil tu. Pergh…. Tak pasal-pasal saya tidur atas lantai je malam tu.😪 . Semenjak saya di kenalkan dengan shaklee, kesan sampingan yang saya  dapat ke atas bentuk badan saya sangat memberangsangkan. Walaupun sebelum ini saya pernah mencuba beberapa produk slimming yang lainnya. Tapi shaklee ni bagi saya sangat berbeza.😲 . Selang beberapa bulan, saya dah mula rasa seronok sebab dah nampak kesan yang positif pada diri saya. 😍 . 👉Customer telah mencuba SLIMMING SET SHAKLEE >>> . 💓 membersihkan TOKSIN dari badan kita termasuk salur darah 💓 membakar kalori & mengurai lemak tepu dalam tubuh badan kita 💓  melindungi otot kita dari pada mengecut . ============================== 🍃 Whatsapp untuk harga promo!!! ☎ 0196629457 🏡 cod area shah alam ============================== . 😍 Shaklee sentiasa SELAMAT 😍 Shaklee sentiasa BERKESAN 😍 Shaklee sentiasa SEMULAJADI . Jom kakak bantu siapa sahaja untuk terus cantik dan sihat. Kalau nak mulakan bisnes pun boleh tau!!! .

3
0
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 24, 2017

Join us this Friday at our Saint Rose location for a Memorial Day weekend Pop up shop. Bee beautiful inside and out with gorgeous dresses and gowns. Lots of mommy and me dresses sizes 2T-6T. Prices are slashed to move them so be beautiful with us. Check out more

5
0
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 24, 2017

👉👉👉testimoni benar!!!😲😲😲 . 👉 Akhir-akhir ini semakin ramai yang menegur ke atas kesan dan perubahan yang mereka nampak pada diri saya. Untuk pengetahuan anda, saya ni jenis yang bersaiz “tinggi dan besar”.💃 . Dengan ketinggian 182cm & berat pernah mencecah 140kg memang la nampak sangat ke-Bam-Bam-mannya… 🙊 . Asam garam menjadi orang yang Bersaiz BESAR ni tak perlu kata la. Memang saya dah merasai semua masalah yang di alami golongan ini.. Contohnya>> . 😢Sering menjadi bahan ejekan 😵Malu, sebab tak menarik secara fizikal 😫Meluat, sebab selalu tak jumpa saiz baju 😳Risau tentang kesihatan 😥Lelah bila buat aktiviti fizikal seperti naik tangga dan sebagainya . Pernah gak memecahkan kaki kerusi kat kedai makan. Tah macam mana la boleh pecah time saya duduk. Tak pasal-pasal semua orang sekeliling pandang. Erm😷 . Yang paling SADIS bila saya pernah patahkan katil orang. Masa tu kerja “Out Station” dan menumpang tidur di rumah kenalan saya. Katil tu patah sebaik sahaja saya duduk atas katil tu. Pergh…. Tak pasal-pasal saya tidur atas lantai je malam tu.😪 . Semenjak saya di kenalkan dengan shaklee, kesan sampingan yang saya  dapat ke atas bentuk badan saya sangat memberangsangkan. Walaupun sebelum ini saya pernah mencuba beberapa produk slimming yang lainnya. Tapi shaklee ni bagi saya sangat berbeza.😲 . Selang beberapa bulan, saya dah mula rasa seronok sebab dah nampak kesan yang positif pada diri saya. 😍 . 👉Customer telah mencuba SLIMMING SET SHAKLEE >>> . 💓 membersihkan TOKSIN dari badan kita termasuk salur darah 💓 membakar kalori & mengurai lemak tepu dalam tubuh badan kita 💓  melindungi otot kita dari pada mengecut . ============================== 🍃 Whatsapp untuk harga promo!!! ☎ 0196629457 🏡 cod area shah alam ============================== . 😍 Shaklee sentiasa SELAMAT 😍 Shaklee sentiasa BERKESAN 😍 Shaklee sentiasa SEMULAJADI . Jom kakak bantu siapa sahaja untuk terus cantik dan sihat. Kalau nak mulakan bisnes pun boleh tau!!! .

5
0
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 24, 2017

👉Testimoni benar!!!😲😲😲😲 👉Saya telah mengamalkan Shaklee consume secara konsisten dan hasilnya sangat ketara. Gambar testimoni tidak edit dan kesemua gambar di atas ORIGINAL. Masalah kulit kusam dapat di atasi dengan baik. Sekarang tgh focus masalah parut2 halus dan jeragat degil😂. Vita C dan Vita E juga menjadikan tona kulit saya sekata. Sejak mengamalkan shaklee kulit lebih sihat dan nampak lebih muda. Jerawat pun segan nak singgah. alhamdulillah dah dapat kulit yang licin dan tidak berkerutu  lagi. Thanx shaklee 😍 . 👉Customer telah mencuba set FLAWLESS SKIN SHAKLEE >>> . 💓Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus 💓Mencegah penuaan 💓Menjadikan kulit lebih kenyal 💓Mencerahkan kulit 💓Menjaga kulit dari sinaran UV 💓Mengurangkan parut jerawat 💓Menjadikan wajah bersinar dan bermaya 💓Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan 💓Menjadikan wajah lebih berseri . ============================== 🍃 Whatsapp untuk harga promo!!! ☎ 0196629457 🏡 cod area shah alam ============================== . 😍 Shaklee sentiasa SELAMAT 😍 Shaklee sentiasa BERKESAN 😍 Shaklee sentiasa SEMULAJADI . Jom kakak bantu siapa sahaja untuk terus cantik dan sihat. Kalau nak mulakan bisnes pun boleh tau!!! . malaysia

10
0
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 24, 2017

👉Testimoni benar!!!😲😲😲😲 👉Saya telah mengamalkan Shaklee consume secara konsisten dan hasilnya sangat ketara. Gambar testimoni tidak edit dan kesemua gambar di atas ORIGINAL. Masalah kulit kusam dapat di atasi dengan baik. Sekarang tgh focus masalah parut2 halus dan jeragat degil😂. Vita C dan Vita E juga menjadikan tona kulit saya sekata. Sejak mengamalkan shaklee kulit lebih sihat dan nampak lebih muda. Jerawat pun segan nak singgah. alhamdulillah dah dapat kulit yang licin dan tidak berkerutu  lagi. Thanx shaklee 😍 . 👉Customer telah mencuba set FLAWLESS SKIN SHAKLEE >>> . 💓Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus 💓Mencegah penuaan 💓Menjadikan kulit lebih kenyal 💓Mencerahkan kulit 💓Menjaga kulit dari sinaran UV 💓Mengurangkan parut jerawat 💓Menjadikan wajah bersinar dan bermaya 💓Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan 💓Menjadikan wajah lebih berseri . ============================== 🍃 Whatsapp untuk harga promo!!! ☎ 0196629457 🏡 cod area shah alam ============================== . 😍 Shaklee sentiasa SELAMAT 😍 Shaklee sentiasa BERKESAN 😍 Shaklee sentiasa SEMULAJADI . Jom kakak bantu siapa sahaja untuk terus cantik dan sihat. Kalau nak mulakan bisnes pun boleh tau!!! . malaysia

5
0
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 24, 2017

👉Testimoni benar!!!😲😲😲😲 👉Saya telah mengamalkan Shaklee consume secara konsisten dan hasilnya sangat ketara. Gambar testimoni tidak edit dan kesemua gambar di atas ORIGINAL. Masalah kulit kusam dapat di atasi dengan baik. Sekarang tgh focus masalah parut2 halus dan jeragat degil😂. Vita C dan Vita E juga menjadikan tona kulit saya sekata. Sejak mengamalkan shaklee kulit lebih sihat dan nampak lebih muda. Jerawat pun segan nak singgah. alhamdulillah dah dapat kulit yang licin dan tidak berkerutu  lagi. Thanx shaklee 😍 . 👉Customer telah mencuba set FLAWLESS SKIN SHAKLEE >>> . 💓Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus 💓Mencegah penuaan 💓Menjadikan kulit lebih kenyal 💓Mencerahkan kulit 💓Menjaga kulit dari sinaran UV 💓Mengurangkan parut jerawat 💓Menjadikan wajah bersinar dan bermaya 💓Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan 💓Menjadikan wajah lebih berseri . ============================== 🍃 Whatsapp untuk harga promo!!! ☎ 0196629457 🏡 cod area shah alam ============================== . 😍 Shaklee sentiasa SELAMAT 😍 Shaklee sentiasa BERKESAN 😍 Shaklee sentiasa SEMULAJADI . Jom kakak bantu siapa sahaja untuk terus cantik dan sihat. Kalau nak mulakan bisnes pun boleh tau!!! . malaysia

5
0
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 23, 2017

Missed the show last week? We got ya covered this Friday at with our new friends We hit at 8:30!

12
1
on Hastag #friyay Instagram Photo — May 23, 2017

Blurreddddd• before and after on my love ❤️ 👀 I feel like blurring the before makes you really wanna look at that after 😏 es extensions esextension extension love esonfleek esonpoint mer

25
2
NEXT